СКУД

Система контролю  та управління доступом

          Власник будь-якої компанії прагне розвиватись, підключати нових партнерів, відкривати нові ринки для свого бізнесу, рости і розширюватись. З успіхом приходить і потреба у збільшенні чисельності кадрів, створення відділів, як окремих організаційних структур, що мають чітко поставлені завдання. Та не завжди достатньо розсадити всіх в окремі кабінети. Наприклад, клієнта потрібно безпосередньо відправляти до менеджера або продавця, проте обмежити доступ до бухгалтерії, чи кабінету начальника, в склад потрібно допускати лише працівників складу, не допускати на об’єкт по сторонніх людей. Закривати всі двері на ключ, роздати всім працівникам зв’язку ключів від дверей відповідно до їх рівня доступу не є хорошим варіантом, оскільки не можливо домогтися 100% виконання, та й при втраті ключів одним працівником, потрібно міняти замки на дверях, до яких він мав доступ, робити наново дублікати ключів, а система перепусток не завжди себе виправдовує.
          Також керівник зацікавлений в інформації про те, коли приходить на роботу працівник, чи знаходиться він зараз на робочому місці, та як взагалі проходить його робочий день, а отримати цю інформацію від простого ключа неможливо.
          На сьогодні системи контролю і управління доступом з використанням пластикових безконтактних карток як заміну стандартному пропуску чи ключа є найбільш прийнятним рішенням задачі захисту від проникнення сторонніх осіб, підвищення трудової дисципліни, автоматизації кадрового і табельного обліку. Кожному співробітникові видається своя карта доступу - пластикова картка з мікрочипом, яка є одночасно пропуском на прохідній і ключем від тих приміщень, куди співробітникам дозволений доступ. Усі входи-виходи фіксуються в системі і можна легко дізнатися де знаходиться той або інший співробітник на даний момент.
Також така система значно полегшує і прискорює процес проходу через двері, спрощує та здешевлює процес тиражування ключів, роль яких виконують пластикові картки або брелки, побудовані на базі електронних чипів.
Реєстрація часу приходу і відходу кожного співробітника і його переміщень по об'єкту дозволяє вести автоматизований облік напрацьованого часу, наднормових, запізнень, порушень графіка, відсутності на робочому місці, відходу з робочого місця завчасно і так далі. Для кожного співробітника можуть задаватися персональні параметри контролю відвідування з урахуванням робочого графіка, вихідних, відпусток, лікарняних.

Співпрацюючи з відмоми виробниками систем контролю доступу (CAME, CARD SYSTEMS) "Паралель-Львів" виконає повний спектр послуг по встановленні та обслуговуванні систем контролю доступу.