ACTi представляє рішення підрахунку людей для допомоги торговому сектору

ACTi представляє рішення підрахунку людей для допомоги торговому сектору в оптимізації роботи торгових точок і підвищення їх ефективності. Дане рішення дозволяє отримати дані про потік людей для виявлення поведінки покупця, оцінити вкладення в рекламу, а також видає цінну інформацію, що дозволяє оптимізувати графік роботи співробітників або поліпшити планування магазину.

Продуманий алгоритм підрахунку людей аналізує відео і видає інформацію про кількість відвідувачів і часу затримок. Грунтуючись на отриманій інформації, сервер звітів створює повноцінний контент з таблицями, графіками і тепловими картами. Пізніше ця інформація може бути відфільтрована за часом і місцем розташування, а також може бути автоматично відправлена на пошту.

Теплова карта дозволяє оцінити потік людей, що проходять в певній зоні і дає можливість поліпшити планування магазина або скоріше зреагувати на великі скупчення людей. Карта затримок аналізує час затримки відвідувачів на тій чи іншій точці і дозволяє виявити найбільш цікаві товари.

Камери з вбудованою аналітикою підрахунку людей самостійно проводять аналіз і можуть відправити інформацію безпосередньо на сервер звітів. Даний сервер може збирати дані з різних джерел, після чого створює повноцінні звіти. Камери без вбудованої аналітики також можуть бути використані, завдяки автономному серверу відеоаналітики ACTi People Count, який також здатний обробляти відеопотоки з камер в реальному часі і відправляти отриману інформацію на сервер звітів.